3/28/13

recyklingowy tag * recycled tag

Dziś pokażę Wam tag z udziałem zrecyklingowanego opakowania stempli 3rd Eye.
Wykorzystałam różę wyciętą z blistra po stempelku, ma piękny odcień, więc wkomponowałam wzór w tag w odcieniach turkusu i zieleni. Tag przepuściłam przez maszynkę z folderem do embossingu, pomalowałam farbami. Wykorzystałam opakowanie po przydasiach scrapowych z wzorem płótna oraz surowy karton kraftowy, na których odbiłam stemple narożniki oraz zębatki.


Today I'll show you a tag, where I've used recycled pack of 3rd Eye stamps.
I've used a rose, cut out from paper part of a pack, it has a beautiful color, so I've used it on blue-green tag. I've embossed this tag and painted. I've used paper from some craft supplies and natural craft paper, it was stamped with chic corner and cogs

Used stamps: Użyte stemple:
chic corner TES-090 cogs3

3 comments:

  1. A u mnie tyle przydasi w pudełku leży...Zainspirowałaś mnie:)

    ReplyDelete
  2. Ja uwielbiam wykorzystywać opakowania, a te 3rd Eye'owe mają bajeczny kolor :)

    ReplyDelete