5/26/13

lipcowe warsztaty we Wrocławiu - kartka pop-up - DLWC 2013

This time only in Polish. It's post about July class in Wrocław, Poland.

Już 6. lipca spotkamy się na III Dolnośląskich Letnich Warsztatach Craftowych!

Postanowiłam zorganizować warsztaty z kartek pop-up - warsztaty idealne dla osób uwielbiających tworzenie kartek, lubiących prace 3d lub po prostu kochających papier! (i stemplowanie;)

Podczas warsztatów stworzymy kartkę z pop-upem.
Pop-up to składana konstrukcja 3d, dokładnie taka, jak w niektórych książeczkach dla dzieci ;)

Będziemy stemplować, ciąć i komponować! Uczestnicy poznają podstawy tworzenia pop-upów.
*
Termin: sobota 6.lipca 2013, godz. 10-12:30
miejsce: sala numer 4, III DLWC
Zajęcia potrwają ~2godz.
ilość miejsc: minimum 6, max 16.
Prace stworzone na warsztatach należą do osób, które je wykonały.
*
Uczestnik przynosi we własnym zakresie:  ekierkę, ołówek i gumkę od ścierania, matę/podkładkę do cięcia. Bardzo pomocna będzie pęseta.
Podczas zajęć zapewniamy wszystkie materiały (poza tymi, które uczestnik zobowiązany jest przynieść we własnym zakresie), tzn. papier, tusze, klej, stemple, nożyczki itp.

Na warsztaty można się zgłaszać wykupując miejsce w sklepie 3rd Eye w kategorii Warsztaty
Należy wybrać opcję przesyłki „odbiór na IIIDLWC”. Razem z warsztatami można kupować inne produkty ze sklepu, zostaną dostarczone na warsztaty.
Na opłacenie zamówienia jest 7dni. W przypadku odbiorów na IIIDLWC możliwa jest tylko płatność przelewem.

> Początkujący nie mają się czego obawiać:)
> Wszelkie dodatkowe pytania oraz zgłoszenia proszę kierować na 3rdeye@wp.eu
*


Warsztaty poprowadzi Drycha (Karolina Stopyra)
drycha.blogspot.com facebook.com/drychahandmade

Nazywam się Karolina Stopyra ale w sieci znajdziecie mnie pod pseudonimem Drycha. Od zawsze coś tworzyłam: rysowałam, malowałam, fotografowałam itp. Scrapbooking poznałam w 2008r., spodobał mi się ze względu na połączenie różnych elementów. Uwielbiam poznawać nowe media, eksperymentować - większość moich prac to mixed media. Nie mam ulubionej formy, robię layouty, kartki, altered art, biżuterię, lalki itp.
Gościłam na łamach różnych craftowych magazynów, jestem właścicielką i projektantką polskiej marki 3rd Eye. Każdy wzór stempli tworzę od podstaw, w 100%. Jestem też Educatorem w amerykańskim kit clubie Scraps of Darkness, Instruktorem w The Art Studio i należę do DT pewnego polskiego sklepu internetowego.

Znajdziecie mnie na facebooku, scrapbook.com, flickr, instagramie, twitterze i YouTube, gdzie udostępniam kursy.

No comments:

Post a Comment