8/31/13

At the Sea

Hello dear friends!
Today I'm going to share a small project. But before I have some thoughts on why I started to create it. I am fond of 12x12 albums with clear protectors. Since Project Life become popular, you can find a plenty of various albums with pockets of different size such as 6x4 or  4x3 inches. I have no such album yet but when I bought my last one, there were 10 clear protectors 12x12 and 2 extra with 6 4x6 inches each. So I decided to fill one of them and created a mini page with our photo from vacation in Spain :)
Witajcie!
Dziś chciałabym Wam pokazać mały projekt... ale najpierw - dlaczego go stworzyłam. Lubię uporządkowane albumy 30x30cm z przezroczystymi koszulkami. Odkąd Projekt Życie stał się popularny, można znaleźć masę albumów z koszulkami z kieszonkami o różnych rozmiarach. Nie mam jeszcze typowo takiego albumu ale kiedy ostatnio kupiłam zwykły album, dostałam w gratisie koszulek właśnie takich jak do Project Life. To właśnie do wypełnienia takiej małej kieszonki stworzyłam mini-stronę z naszym zdjęciem z wakacji w Hiszpanii :)


For this mini page I used stamps Tulle and Anchor, they are definitely one of my favs!
Użyłam tu moich ulubionych stempli 3rd Eye: tiulu (Tulle) i kotwic.


It's simple project, as I just wanted to give a try to this new format. Hope you are more familiar with this type of projects for PL. If not, you'll definitely have to try!
To prosty projekt , mój eksperyment z mniejszym formatem. 

Have a fabulous day!
Życzę Wam wspaniałego dnia!

Użyte produkty: I used here:
tulle TES-135  small anchors TES-108S

2 comments:

  1. Beautiful!
    love the colors
    xx
    LEILA

    ReplyDelete
  2. ooooh vacation in Spain... so nice. yes great colors.. I love those flowers.

    ReplyDelete