1/24/14

Princess | Księżniczka * 3rd Eye i Studio 75 week *



I sewed a princess dress for my younger daughter when she turned three. Her big sister got one for her birthday too at the same age, so it was a kind of tradition. The blueish color scheme in the Rosalie collection was perfect for this layout as the dress is turquoise, her favorite color.
Kiedy moja młodsza córka skończyła 3 latka, uszyłam jej suknię księżniczki.Starsza siostra dostała swoją suknię w tym samym wieku, więc zrobiłam z tego swojego rodzaju tradycję. Niebieskie odcienie różanej kolekcji Studio75 były idealnym tłem do tego skrapa - sukienka jest w ulubionym kolorze mojej córci - turkusowym.

I used gesso and watercolors for the background. I stenciled a subtle star pattern here and there using 3rd Eye stencil. For decorations I created my own resist canvas butterflies using a butterfly stamp by 3rd Eye and the canvas by Studio 75.
W tle użyłam gesso i akwarelek. Gdzieniegdzie (z pomocą maski) odrysowałam subtelne gwiazdki. Do udekorowania stworzyłam moje własne płócienne motyle "resist", odbijając motyla z 3rd Eye na craftowym płótnie.


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjA7yp3lEHyFgCWNovWbhGSqWU1giKh5WsSECLbQ58-1BiDRgKQi-ZlmVpwgVO36xxklZUfVJATkbUT8M8RtdsoknSa2nJ0pzDKh30DuzQxxN4uEIdqNjKFHPmijTtEjkxctO2fuRqHKug/s1600/princessd2.jpg https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgEcvK3PBqwEFN6znfvtZifJsNU3keptmdEYijZ-SZi5uiy9GhIGSVRooxwJpfge-SVOqX3V_Dkzf_49W9UCYV_Oz8oobz5R15hB1q81G5hvonk-fqmuQsK7dPWdYtXGy9gDcwBLKEyhz0/s1600/princessd3.jpg

Products used: Użyte produkty:
TEM004 stars diamonds - background TES-076L butterfly large TES-187 circus' roof  TEC-019 hearts and stars TEC-020 banners TEBA-204 stars beams blue

Rosalie in the garden 01  Little black dress 06  Rosalie in the garden 05 Rosalie in the garden 06 Rosalie in the garden  - paper strip
Craft canvas 20x30cm


Zapraszam Was do odwiedzenia bloga Studio75 po kolejny inspirujący projekt z wykorzystaniem naszych produktów! Dzisiaj czeka na Was projekt Karmeleiro :)
 I invite You to the Studio75 blog where You can find one more wonderful project using our goodies! Today there is waiting for You beautiful project by Karmeleiro :)





Na Facebooku znajdziecie candy! Zapraszamy!
 You can find candy on the Facebook!
You are welcome!

3 comments: