3/5/14

Balance- art journal page

Hello! Today I would like to share with you an art journal page prepared with some random pieces I've found on my desk and with some 3rdeye products. Like many people I picked One Little World for myself at the beginning of 2014 and I decided to work on it in the art journal form. So here is my page made for February:
Witajcie! Chciałabym dziś pokazać Wam stronę z mojego art journala. Na początku roku wybrałam sobie słowo-inspirację i postanowiłam dokumentować je w art journalu. Staram się robić nową stronę conajmniej raz w miesiącu i wpis przygtowany na luty możecie zobaczyć poniżej:


I love art journal because it allows me to play and experiment with different things. It's a great way to learn and if you really like a technique or color combinations you could use it later for your layouts or mini books. 
Uwielbiam art journal bo naprawdę pozwala mi na zabawę z różnymi nowymi rzeczami. Mogę sobie spokojnie próbować techniki, sztuczki, połączenia kolorów i jeśli coś szczególnie mi się spodoba wykorzystuję to na scrapach czy w mini albumach.




It was fun and easy to incorporate 3rd eye products to my page too! They just match perfectly with any kind of paper projects!
Produkty 3rd eye super wpasowały się w mój wpis i właściwie same wskoczyły na swoje miejsca na stronie :)

Here is what I used:
Użyte produkty:

     

1 comment: