4/10/14

Goodbye from Elina

Hello all, Cześć wszystkim,

Time flies when having fun! Being part of 3rd Eye Design team has been a great experience, and I'm truly  happy and thankful for the opportunity. During past six months I have received a lot of inspiration from Drycha and my talented team mates, and I've loved to work with 3rd Eye stamps, chipboards, stencils, stickers, and flair buttons.
Czas leci jak szalony, gdy dobrze się bawisz! Bysie częścią DT 3rd Eye było dla mnie świetnym doświadczeniem, i jestem naprawdę wdzięczna  i szczęśliwa za taką możliwość. Podczas ostatnich sześciu miesięcy znalazłam wiele inspiracji od Drychy i reszty tego utalentowanego zespołu. Uwielbiam tworzyć z stemplami, tekturkami, maskami, naklejkami i badzikami 3rd Eye!

Now it's time to say goodbye. Teraz czas na pożegnanie się.

However, my love for 3rd Eye will not end :) I will continue working with 3rd Eye products and will follow the new DT's posts carefully. The growing group of 3rd Eye fans has got a new member from me, and one day you may come across my 3rd Eye projects in the group's Fb page.
Jednak moja miłość do 3rd Eye się nie kończy :) Nadal będę używać produktów 3rd Eye i na pewno będę śledziła poczynania nowego DT z najwyższą uwagą. Z pewnościa znajziecie mnie w rosnącej grupie fanów 3rd Eye, będziecie mogli się na mnie natknąć np. w grupie 3rd Eye na facebooku.

Choosing only one favorite 3rd Eye stamp was not easy. But I guess this 'Twigs' stamp has been in use the most. What a lovely and versatile design!
Wybór jednego ulubionego stempla nie był łatwy ale myślę, że gałązki Twigs używałam najczęściej. Uroczy, wszechstronny wzór!



Now to my last DT project: Czas na mój ostatni projekt:
This boy themed layout I embellished with arrows, clouds, and stars. For the stars I used the star stencil, and doodled and inked two versions of the images. That's the thing I love about stencils that they can be used in various ways!
Ten chłopięcy skrap ozdobiłam strzałkami, chmurkami i gwiazdkami. Gwiazdki stworzyłam za pomocą maski - część przez tusowanie, część odrysowując wzór. Właśnie to uwielbiam w maskach - mogą być używane na wiele sposobów!





Products used:  Użyte produkty:


                 


    


                                    

I want to wish you beautiful and sunny spring days. I'm sure we'll meet again somewhere, sometime!
  Życzę Wam przepięknych i słonecznych wiosennych dni. Jestem pewna, że spotkamy się jeszcze w wielu miejscach!

Hugs / Ściskam,
Elina


No comments:

Post a Comment