10/16/14

Welcome to my world

Witajcie w moim świecie. 


Welcome to my world.
 
 
 Przygotowanie wpisu zaczęłam od tła. 
Nakleiłam kawałki niebieskiego papieru i poszalałam ze stemplami.



My post in Art journal I started from the background.
I stick pieces of blue paper and I revel with the punches.
   

Później dodałam motyw liści oraz nakleiłam niebieskie łezki.
Są to kawałki, które zostały mi z maski fall river, pokolorowane zwykłym markerem.

Later I added a theme of leaves and I stick blue teardrop.
These are the fall river
stencil leftovers which I colored a marker.
 



Na koniec całość uzupełniłam tekturkami, dodałam napis i dziewczynę z komputerem.

Finally I added a whole chipboards, text and a girl with computer ..
 



Użyłam / I used:

TEM024 fall river - liście  TES-275S small fir snowflake  - śnieżynka  TES-269 poppyseed - ziarenka maku - kropeczki  TES-265 Pati - dziewczyna z laptopem 
TES-255 fall river - liście TES-249 stones border - border z kółek kropek
   

No comments:

Post a Comment